دانلود فیلم ایرانی ، ته مووی

دانلود فیلم ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود فیلم جدید ، ته مووی ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید

دانلود فیلم ایرانی ، ته مووی

دانلود فیلم ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود فیلم جدید ، ته مووی ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید

دانلود فیلم جدید,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم,دانلود اهنگ,دانلود سریال,دانلود,دانلود فیلم ایرانی,فیلم ایرانی جدید,دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم,ته مووی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بهبود کیفیت ارگاسم در زنان

بهبود کیفیت ارگاسم در زنان

کیفیت ارگاسم

ارگاسم,ارگاسم در زنان,چگونگی رسیدن زنان به ارگاسم

ارگاسم,ارگاسم در زنان,چگونگی رسیدن زنان به ارگاسم

بهبود کیفیت ارگاسم در زنان


یکی از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت در زنان، کنترل مستقیم رابطه جنسی توسط مرد است، در بیشتر مواقع، نحوه اجرای مراحل رابطه جنسی و دخول بر اساس آن چیزی است که مرد لذّت می برد و تحت اختیار اوست. البته زن نیز در این بین از رابطه جنسی لذّت می برد ولی این نشانه رسیدن به درجه ارضای کامل نیست.

 

عدم ارگاسم یا دیر به ارگاسم رسیدن زن در حین رابطه جنسی، یکی از مشکلات رایجی است که مردان با آن روبرو هستند. برخی از زنان در حین رابطه جنسی با دخول به ارگاسم نمی رسند و مرد مجبور است در زمان نزدیکی با تحریک کلیتوریس ، همسر خود را به ارگاسم برساند که البته این یکی از راه های به ارگاسم رساندن زن است و مشکل محسوب نمی شود.
در واقع به عقیده بسیاری از روانشناسان و درمانگران جنسی، ارگاسم زنان از دو طریق تحریک کلیتوریس و یا ارگاسم از طریق دخول صورت می گیرد. لزومی ندارد زن حتما از طریق دخول به ارگاسم برسد در واقع تحریک کلیتوریس برای به ارگاسم رساندن زن، مشکل محسوب نمی شود اما بسیاری از مردان دوست دارند همسرشان از طریق دخول ارضاء شود در غیراین صورت احساس می کنند یا خودشان مهارت کافی برای این کار ندارند یا همسرشان دچار مشکل جنسی است اما مردان باید این تفاوت را بپذیرند و برای این روش ارضاء با همسر خود به توافق برسند.
از طرفی یکی از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت در زنان، کنترل مستقیم رابطه جنسی توسط مرد است، در بیشتر مواقع، نحوه اجرای مراحل رابطه جنسی و دخول بر اساس آن چیزی است که مرد لذّت می برد و تحت اختیار اوست. البته زن نیز در این بین از رابطه جنسی لذّت می برد ولی این نشانه رسیدن به درجه ارضای کامل نیست. مرد به محض انزال می تواند دست از ادامه رابطه جنسی بردارد و این زن است که به زمان بیشتری نیاز دارد.
البته در صورتی که عدم ارگاسم به دلیل بی میلی جنسی زن باشد باید این مسئله پیگیری شود تا مشخص شود چه عواملی در شکل گیری آن دخالت داشته است چرا که عوامل مختلفی می تواند موجب بروز این مشکل شود. وضعیت سلامت عمومی فرد، وجود بیماری‌های روانی نظیر افسردگی، وضعیت هورمون‌های جنسی، عوامل تنش زای زندگی، نارسایی در غدد درون‌ریز، بیماری‌های عروقی پیرامونی و حتی مصرف دارو و تاثیرات جانبی آنها از جمله عوامل بسیار موثر در شکل دادن به این اختلال هستند.
عوامل مختلف شکل‌دهنده می‌توانند باعث شوند زنانی که این وضعیت را تجربه می‌کنند، تفاوت‌های زیادی با هم داشته باشند برای مثال با توجه به اینکه سطح میل جنسی از زنی به زن دیگر بسیار متفاوت و متغیر است؛ ممکن است زنانی که میل فعالی به برقراری روابط زناشویی ندارند، در یک شرایط عاشقانه بتوانند رابطه قابل‌قبولی داشته باشند.

 

علل این اختلال واقعا پیچیده هستند. آسیب‌های فیزیولوژیکی در درجه اول اهمیت قرار دارند. روان‌درمانی شایع‌ترین درمان برای مولفه‌های روان‌شناختی است که با تمرکز بر مشکل در جریان روابط بین فردی، شناسایی دقیق مشکل، تفکیک علل از یکدیگر، بهبود روابط و عواطف، برنامه‌های آموزشی مهارت‌های جنسی و ارتباطی و راهکارهای حل مساله برای رفع مشکلات، اقدام می‌شود. این مساله مستلزم مراجعه به متخصص سلامت روان است. چنانچه مشکلات نتیجه تعارضات زناشویی باشد، از «زوج‌درمانی» یا «خانواده‌درمانی» نیز استفاده می‌‌شود؛ به‌ویژه اینکه بیشتر زوجین مشکلات جنسی را همزمان با تعارضات ارتباطی و پیرو آن افزایش انتظارت جنسی تجربه می‌کنند.

 

زنان برای بهتر به ارگاسم رسیدن به توصیه های زیر عمل کنند:
اولین راه حل اصلی برای اینکه خانم ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، این است که از مرد بخواهد، آهسته تر مراحل رابطه جنسی را پیش ببرد. در این بین خود زن نیز می تواند با دخالت خود، روال را به نفع خود آرام تر کند. می توانید خود، کنترل اوضاع را بدست بگیرید.جالب است بدانید که اکثر مردها این حالت را بیشتر دوست دارند و جذابیت بیشتری برای آنها خواهد داشت.
البته خود زن می تواند آن روش و حالتی که دوست دارد و بیشتر از آن لذّت می برد را از همسر خود درخواست کند. دقیقاً این موضوع را بگویید که اگر وی سریع و خیلی زود زمان ارتباط جنسی را تمام کند و خود، تنها به درجه ی انزال برسد، شما لذّتی نخواهید برد. البته لازم به ذکر است که علی رغم آگاهی کم بیشتر مردها درباره چگونگی و زمان ارضاء خانم ها، خود آنها حقیقتاً مایلند که زن نیز ارضاء شود و همچون خود، نهایت لذّت را از این رابطه ببرد.
اگر روش رابطه جنسی همسرتان با سرعت، خشن و دردآور است، از او با کلماتی محبت آمیز و عاشقانه بخواهید که آرامتر پیش رود تا شما هم ارضاء شوید. شما نیز می توانید همسرتان را در این راه همراهی کنید، با تحریک اندام تناسلی در حین عمل دخول، زمان رسیدن به ارضاء را کمتر کنید، از همسرتان انتظار نداشته باشید که در حین دخول این کار را برای شما انجام دهد، چرا که او تمرکزش را در ارضای خود گذاشته است.
طبق آمار در ۲۰ تا ۳۰ درصد مردها، به دلیل عدم کنترل و درنتیجه انزال زودرس، ناخواسته مجبورند که شما را در همان حالت و در حین رسیدن به اوج ارضاء، رها کنند، که خود عاملی است ویران کننده در روابط زناشویی و البته که خود مردها نیز از این حالت ناراضی و ناراحت هستند. بهتر است با همسرتان در این باره صحبت کنید و برای اینکه با انواع ارضا جنسی آشنا شوید به سکس تراپ مراجعه نمایید.
منبع : سلامت نیوز salamatnews.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی