دانلود فیلم ایرانی ، ته مووی

دانلود فیلم ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود فیلم جدید ، ته مووی ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید

دانلود فیلم ایرانی ، ته مووی

دانلود فیلم ایرانی ، دانلود فیلم جدید ، دانلود فیلم جدید ، ته مووی ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید

دانلود فیلم جدید,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم,دانلود اهنگ,دانلود سریال,دانلود,دانلود فیلم ایرانی,فیلم ایرانی جدید,دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم,ته مووی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دانلود سریال جدید شوخی کردم قسمت های ۲۳و۲۴ با لینک مستقیم



نام سریال : شوخی کردم

گروه فیلم : طنز ، اجتماعی ، آیتمی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…

خلاصه داستان سریال شوخی کردم : شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مجموعه «شوخی کردم» حدود ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.مدیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند …

 دانلود سریال جدید شوخی کردم قسمت های ۲۳و۲۴ با لینک مستقیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی